نوشته شده توسط : sinbod

سلام

امروز میخوام براتون چند موردی که موقع خرید لوازم خانگی باید بهشون دقت کرد راهنماییتون کنم.

مورد اول اینه که قبل از خرید وسیله ای به فضای خونتون دقت کنید،ببنید چقد فضا برای اون وسیله میتونید کنار بگذارید و نسبت به ان لوازم خانگی خود را انتخاب کنید.

نکته بعدی اینکه مشخص کنید که چقد پول میخواهید خرج کنید،نسبتی به پولی که دارید وسایلتون رو انتخاب کنید  ولی این نکته همیشه یادتون باشه که گرون بودن بعضصی از لوازم هیچ منفعتی برای شما نداره،میشه گفت که یه پول اضافی خرج کردید که شاید هیچوقت از اون ویژگی دستگاه استفاده نکنید.

موقع خرید حواستون رو خیلی جمع کنید و فقط محو حرف فروشنده نشین خودتون لوازم خانگی رو تا جایی که میتونید بررسی کنید،میتونید قبل از اینکه وارد بازار بشید در مورد لوازمی که قصد خریدشو دارید از توی اینترنت در بارش تحقیق کنید یا از فروشگاه اینترنتی خریدتتون را انجام بدید.

با توجه به گرونی اب و برق برچسب های انرژی خیلی مهم شدند موقع خرید همیشه نگاه کنید که میزان مصرف انرژی یه دستگاه چقدره و اونو یکی از معیار های اصلی خریدتون بگذارید چون اغلب دستگاه پیشرفته و مدرن هستند که مصرف انرژیشون بهینه شده.

حتما حتما حتما از مغازه یا فروشندگانی که در باره اجناس و قیمت انها اغراق میکنند فاکتور بگیرید.لوازم خانگی رو نمیشه همون لحظه همه جوانبشو تست کرد و عملکردشون رو فهمید مخصوصا لوازم خانگی بزرگ مث یخچال،گاز،ماشین لباسشویی... پس هرچیزی که بنظرتون غیر عادی بود از فروشنده بخواهید که براتون توی فاکتور بنویسه و زیرش رو امضا کنه تا اگر یه زمانی خلاف حرفش ثابت شد شما بتونید خسارتتونو بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب :
|
تعداد امتیازدهندگان :
|
مجموع امتیاز :
تاریخ انتشار : | نظرات ()